piątek, 18 kwietnia 2014

Trochę o mnie

Hej!
Ten blog będzie kontynuacją asiadziennik.blogspot.com. Dużo czasu minęło od momentu, kiedy przestałam prowadzić poprzedniego bloga i dużo się również zmieniłam.

Teraz trochę o mnie:
Mam 13 lat. Kończę 6 klasę podstawówki. Interesuję się fotografią i kocham czytać. Moje ulubione książki to: "Igrzyska Śmierci", "Niezgodna", "Dary Anioła", "Diabelskie Maszyny", "Delirium" ... i mogłabym jeszcze długo tak wymieniać. Lubię też podróżować.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten blog i będziecie go czytać. Dawno nie pisałam bloga, więc mam nadzieję, że mi trochę pomożecie. W komentarzach promujcie swoje blogi, a ja postaram się je czytać i komentować.

Swoje pytania możecie zadawać na tess.world18@gmail.com

<3333

<3 <3 <3

dreamer

1 komentarz:

  1. No witam, witam. ;)
    Masz zamiar prowadzić tego bloga? Bo byłoby miło. ;)
    Pozdrawiam serdecznie. ^^

    OdpowiedzUsuń